Job 35 van 219


Report this listing

Solliciteren



Verkoper - verkoopster doe-het-zelf zaak


Functie

Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).

Jouw profiel

  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
  • Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
  • Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
  • Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
  • Idealiter start je zo snel mogelijk op.
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Je zal werken bij een gekende doe-het-zelf zaak!

Info of interesse mail je CV naar retailjobs@startpeople.be


Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Een fulltime job - 38 uur per week!

Solliciteren

Start People Retail Vlaanderen
+32 (0)2 226 57 75

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht